GARAŻE BLASZANE stanowią najważniejszy i najbardziej zaawansowany segment naszej wytwarzania konstrukcji stalowych.
Dostarczamy garaże w dwóch głównych segmentach. Segment podstawowy to standardowe „Blaszak”, i kategoria garaży PREMIUM obejmuje garaże tworzone na życzenie klienta, stosownie z jego osobistymi wymaganiami i zaleceniami. Segment PREMIUM jest ograniczony tak naprawdę tylko fantazja klienta.
Ocynk to nie wszystko
Typowe garaże blaszane, których budowa w wersji standardowej powstaje z galwanizowanych kątowników giętych na zimno. Oferujemy również opcja zastosowania galwanizowanych kształtowników typu profil zamknięty o przekrojach 30×30, 40×30, 40×40, 50×50 i 60×40 mm. Struktura jest obłożona blachą trapezową (montaż pokrycia do struktury na nity z aluminium), dostępną w szerokiej gamie odcieni w palecie RAL – połysk.
Matowe wykończenia oraz opcje drewnopodobne. Tak powstałe elementy konstrukcji łączone są za pomocą śrub, co gwarantuje trwałość i równowagę całej konstrukcji. Ostatnim etapem montażu jest montaż pokrycia dachowego, na który składają się odpowiednie stosownie do rodzaju i rozpiętości dachu belki konstrukcyjne lub struktury kratowe wykonane z profili zamkniętych, profili typu ceownik, kątownik. Struktura dachu jest wzmocniona poprzeczkami z ceownika półzamkniętego.
Konfigurator
Specjalnie dla Was opracowaliśmy topgarażowy konfigurator, w którym możecie Państwo stworzyć swoją wersje wybranego produktu i wysłać zapytanie o koszt wykonania. Jak najszybciej skontaktujemy się z Państwem w celu przesłania wyceny.
GARAŻ blaszany 3×5 konstrukcja z kształtowników ocynkowanych
+ szerokość 3 m (2,98 m)
+ długość 5 m (4,96 m)
+ wysokość całkowita z przodu 2,13 m
+ wysokość całkowita z tyłu 1,90 m
+ brama dwuskrzydłowa
+ wysokość bramy 2,00 m
+ spad dachu do tyłu
+ zamek na środku z 2 kluczami
+ 2 uchwyty na kłódki z góry i z dołu
+ blacha trapezowa ocynkowana
+ konstrukcja z KSZTAŁTOWNIKÓW OCYNKOWANYCH
Konstrukcja z kształtowników ocynkowanych !!! GRATIS !!!
GARAŻ BLASZANY 3×5 z profili zamkniętych OCYNKOWANYCH
+ szerokość 3 m (2,98 m)
+ długość 5 m (4,96 m)
+ wysokość całkowita z przodu 2,13 m
+ wysokość całkowita z tyłu 1,90 m
+ brama dwuskrzydłowa
+ wysokość bramy 2,00 m
+ spad dachu do tyłu
+ zamek na środku z 2 kluczami
+ 2 uchwyty na kłódki z góry i z dołu
+ blacha trapezowa ocynkowana
+ konstrukcja z KSZTAŁTOWNIKÓW OCYNKOWANYCH
Konstrukcja z kształtowników ocynkowanych !!! GRATIS !!!
Segment garaży PREMIUM robionych na zamówienie klienta, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i zaleceniami. Nasze garaże PREMIUM ogranicza tak naprawdę tylko wyobraźnia klienta.
Indywidualnie dostosowane garaże PREMIUM w bazowej konfiguracji zawierają konstrukcję z galwanizowanych profili w formie zamkniętego kwadratowego profilu o rozmiarze 30×30, choć dostępne są także większe przekroje profili (40×30, 40×40, 50×50 i 60×40 mm). Z powodu, iż nasze garaże PREMIUM coraz częściej mają rozmiary typowe dla kompaktowym budynkom jednopiętrowym, a wielkość dodatków takich jak okna PCV, drzwi, dodatkowe pokrycie dachowe jak blachodachówka lub blacha TP26 w rąbek stojący istotnie podnosi masę całej konstrukcji, zalecamy zastosowanie większych profili naszym klientom.
Produkcja i montaż wersji PREMIUM co do zasady przebiega podobnie jak w przypadku opcji podstawowej, czyli ściany konstrukcji skręcane są ze sobą śrubami, co zapewnia trwałość i stabilność konstrukcji, a następnie montuje się szkielet dachu, na który składają w zależności od rozpiętości i rodzaju dachu belki nośne lub kratownice wykonane z kształtowników typu profil, ceowników i kształtowników kątowych. Konstrukcja dachu wzmacniana jest poprzeczkami z półzamkniętego ceownika.
Warstwa dachowa w podstawowej wersji jest to blacha trapezowa T14 dostępna w identycznej palecie kolorów co okładzina ścian, bram i drzwi, gdyż każdy typ blachy produkujemy samodzielnie, od blachy trapezowej różnych wariantów aż po blachodachówki aż do blachy z rąbkiem stojącym. Większość garaży klasy PREMIUM ma dwuwarstwowe poszycie dachowe. Poprzeczki to ostatni element konstrukcji dachu, bezpośrednio do nich przy pomocy wkrętów instalowana jest w właściwym kolorze. Jeżeli stosujemy dwuwarstwowe poszycie, blacha trapezowa z ocynkiem jest podkładem, do którego przykręcana jest blachodachówka lub blacha TP26 w rąbek stojący.
Niemal standardem jest już zastosowanie powłoki antykondensacyjnej z materiału filcowego, która zapobiega skraplaniu się oraz skraplaniu wody w środku garażu. Powłoka z filcu nakładana jest od spodu na blachę jeszcze przed procesem formowania blachy. Taką powłokę można zastosować w zadaszeniu każdej konstrukcji stalowej na dachową blachę trapezową.
Co jeszcze wyróżnia nasze flagowe modele, to zastosowanie blachy T7 z poziomymi wgłębieniami, którą obijana jest na etapie produkcji konstrukcja ścian, a w przypadku bram i drzwi zazwyczaj używamy blachy z szerokimi poziomymi wgłębieniami, tzw. szeroki panel T20 poziom.
Mocowanie blachy do konstrukcji za pomocą aluminiowych nitów w odpowiednim kolorze. Blacha dostępna w szerokiej palecie barw (paleta RAL – połysk, BTX – matowy oraz w odcieniach drewnopodobnych).
Blacha ułożona poziomo to dopiero początek różnic między segmentami garaży, ale można śmiało powiedzieć, że to nowa era w produkcji blaszaków. Jako pierwsi, dwa lata temu, użyliśmy blachy TP26 z rąbkiem stojącym do wykończenia ścian, bram i drzwi, a w tym momencie rozpoczęliśmy instalacje bram roletowych w garażach właśnie z poszyciem dachu i ścian z blachy w rąbek stojący.
Poziome przetłoczenia blachy zainspirowały wprowadzenie szeregu nowych dodatków w naszych blaszakach. Blacharskie wykończenia ścian i dachu, a także poziome rynny stanowią pełne wykończenie garażu. Rynny z blachy po zamontowaniu do nich pionowych spustów tworzą nie tylko estetyczny, ale i funkcjonalny system odprowadzania wody z dachu. Wszystkie wyżej wymienione elementy są tworzone w naszym dziale obróbek i rynien.
Innowacyjny garaż już na wyciągnięcie ręki
Skontaktuj się z nami teraz i spełnij swoje marzenie o doskonałym garażu, który stanie się perłą Twojego podwórka!
Krasne-Lasocice 102,
34-620 Jodłownik
Woj. Małopolskie