GARAŻE BLASZANE są największy i najbardziej zaawansowany obszar naszej produkcji stalowych konstrukcji.
Dostarczamy garaże w dwóch podstawowych kategoriach. Kategoria standardowa to standardowe „Blaszak”, i kategoria garaży PREMIUM dotyczy konstrukcje wykonywane na życzenie klienta, zgodnie z jego specyficznymi oczekiwaniami i preferencjami. Garaże z segmentu PREMIUM ogranicza tak naprawdę tylko fantazja klienta.
Ocynk to nie wszystko
Standardowe blaszaki, których struktura w wersji podstawowej wykonana jest z ocynkowanych kształtowników zimnogiętych. Oferujemy również możliwość zastosowania ocynkowanych profili zamkniętych o wymiarach 30×30, 40×30, 40×40, 50×50 i 60×40 mm. Rama obijana jest blachą trapezową (mocowanie pokrycia do konstrukcji na nity aluminiowe), dostępną w szerokiej gamie odcieni w palecie RAL – połysk.
Matowe wykończenia oraz opcje drewnopodobne. Uformowane w ten sposób panele struktury skręcane są ze sobą, co zapewnia wytrzymałość i równowagę konstrukcji. Ostatnim etapem instalacji jest instalacja pokrycia dachowego, na który składają się stosownie do rodzaju i rozpiętości dachu belki nośne lub struktury kratowe stworzony z kształtowników zamkniętych, ceownik, kątowników. Struktura dachu wzmacniania jest poprzeczkami z ceownika półzamkniętego.
Konfigurator
Specjalnie dla Was opracowaliśmy topgarażowy konfigurator, w którym możecie Państwo stworzyć swoją wersje wybranego produktu i wysłać zapytanie o koszt wykonania. Jak najszybciej skontaktujemy się z Państwem w celu przesłania wyceny.
GARAŻ blaszany 3×5 konstrukcja z kształtowników ocynkowanych
+ szerokość 3 m (2,98 m)
+ długość 5 m (4,96 m)
+ wysokość całkowita z przodu 2,13 m
+ wysokość całkowita z tyłu 1,90 m
+ brama dwuskrzydłowa
+ wysokość bramy 2,00 m
+ spad dachu do tyłu
+ zamek na środku z 2 kluczami
+ 2 uchwyty na kłódki z góry i z dołu
+ blacha trapezowa ocynkowana
+ konstrukcja z KSZTAŁTOWNIKÓW OCYNKOWANYCH
Konstrukcja z kształtowników ocynkowanych !!! GRATIS !!!
GARAŻ BLASZANY 3×5 z profili zamkniętych OCYNKOWANYCH
+ szerokość 3 m (2,98 m)
+ długość 5 m (4,96 m)
+ wysokość całkowita z przodu 2,13 m
+ wysokość całkowita z tyłu 1,90 m
+ brama dwuskrzydłowa
+ wysokość bramy 2,00 m
+ spad dachu do tyłu
+ zamek na środku z 2 kluczami
+ 2 uchwyty na kłódki z góry i z dołu
+ blacha trapezowa ocynkowana
+ konstrukcja z KSZTAŁTOWNIKÓW OCYNKOWANYCH
Konstrukcja z kształtowników ocynkowanych !!! GRATIS !!!
Segment garaży PREMIUM robionych na zamówienie klienta, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i zaleceniami. Nasze garaże PREMIUM ogranicza tak naprawdę tylko wyobraźnia klienta.
Personalizowane garaże klasy PREMIUM w swojej podstawowej wersji posiadają ramę z galwanizowanych profili w postaci zamkniętego profilu kwadratowego o przekroju 30×30, choć dostępne są także większe rozmiary profili (40×30, 40×40, 50×50 i 60×40 mm). Z powodu, iż nasze garaże PREMIUM osiągają coraz częściej gabaryty właściwe małym jednokondygnacyjnym domom, a liczba dodatków takich jak okna PCV, drzwi, dodatkowe pokrycie dachowe w formie blachodachówki czy blachy TP26 z rąbkiem stojącym znacznie zwiększa wagę konstrukcji, zalecamy zastosowanie większych profili naszym klientom.
Wytwarzanie i montaż garaży PREMIUM co do zasady jest podobna jak w wersji bazowej, czyli ściany konstrukcji skręcane są ze sobą śrubami, co daje trwałość i stabilność budowy, następnie instalowany jest szkielet zadaszenia, na który składają się stosownie do rodzaju i rozpiętości dachu belki podporowe lub elementy kratownicowe wykonane z kształtowników typu profil, ceownik i kątowników. Konstrukcja dachu wzmacniana jest poprzeczkami z ceownika półzamkniętego.
Poszycie dachowe w standardzie stanowi blacha trapezowa T14 dostępna w identycznej palecie kolorów co okładzina ścian, bram i drzwi, gdyż każdy typ blachy produkujemy samodzielnie, od blachy trapezowej różnych wariantów przez blachodachówkę aż po blachę na tzw. Rąbek stojący. Większość garaży klasy PREMIUM jest wyposażona w dwuwarstwowy dach. Ostatnim elementem dachu są poprzeczki, bezpośrednio do nich przykręcana jest jest przytwierdzana blacha trapezowa T14 w właściwym kolorze. Gdy stosowane jest dwuwarstwowe poszycie, ocynkowana blacha trapezowa jest podkładem, do którego mocowana jest blachodachówka albo blacha TP26 w rąbek stojący.
Niemal standardem jest już zastosowanie powłoki antykondensacyjnej z materiału filcowego, która zapobiega skraplaniu się oraz skraplaniu wody w środku garażu. Powłoka z filcu nakładana jest od spodu na blachę maszynowo jeszcze przed procesem trapezowania. Taką powłokę można zastosować w zadaszeniu każdej konstrukcji stalowej na dachową blachę trapezową.
Tym, co jeszcze wyróżnia nasze flagowe modele, to blacha T7 z poziomymi wgłębieniami, którą obijana jest na etapie produkcji konstrukcja ścian, a w przypadku bram i drzwi zwykle stosujemy blachę z szerokimi poziomymi przetłoczeniami, tzw. panel T20 poziomy.
Montaż blachy do ramy za pomocą nitów aluminiowych w kolorze blachy. Blacha dostępna w szerokiej palecie barw (paleta RAL – z połyskiem, BTX – matowa oraz w odcieniach drewnopodobnych).
Blacha ułożona poziomo to dopiero początek różnic między segmentami garaży, ale można śmiało powiedzieć, że to nowa era w produkcji blaszaków. Dwa lata temu jako pierwsi zastosowaliśmy blachę TP26 w rąbek stojący do obicia ścian, bram i drzwi, a w tym momencie rozpoczęliśmy instalacje bram roletowych w garażach właśnie z poszyciem dachu i ścian z blachy w rąbek stojący.
Poziome przetłoczenia blachy zainspirowały wprowadzenie szeregu nowych dodatków w naszych blaszakach. Blacharskie wykończenia ścian i dachu, a także poziome rynny stanowią pełne wykończenie garażu. Blaszane obróbki rynnowe po zainstalowaniu do nich pionowych rynien spustowych wykonanych również z blachy stanowią nie tylko estetyczne, ale i funkcjonalne rozwiązanie do odprowadzania wody z dachu. Wszystkie te elementy są produkowane w naszej sekcji obróbek i rynien.
Innowacyjny garaż już na wyciągnięcie ręki
Skontaktuj się z nami teraz i spełnij swoje marzenie o doskonałym garażu, który stanie się perłą Twojego podwórka!
Krasne-Lasocice 102,
34-620 Jodłownik
Woj. Małopolskie